Ozgeasya Gülesim geldi ama sizin durumunuza değil 5 yaşında yeğenim var o da aynı. Babasına o kadar düşkün ki, en büyük düşmanı annesi 😂 seni evden atarız seni gebertiriz falan diyor annesine ama bu lafları asla babası öğretmedi. Çocuk babacı annesine düşman. Babam yıkasın, babam saçımı tarasın sen güzel yapamıyorsun babam beni uyutsun gibi tonlarca isteği var. Ama elbette ki annesini seviyor, sadece kız çocukşarı babaya çok düşkünler. Sizinki de 2 yaş sendromunda belli ki. Bu sizi sevmediği anlamına gelmiyor, kendinizi eksik ya da yetersiz görmeyin. Erkek çocuklarının geneli anneye, kız çocuklarının geneli babaya düşkün oluyor. Merak etmeyin bu kötü br şey değil, aklı erdiğinde en çok sevdiği kişinin siz olduğunu bilecek. Böyle ara ara baba aşkı da tutacak elbette. 🌸