Thesra alaylılar ve mektepliler diye ayrılsak mı 😀🤔🤪 kendileri yazı yazmaktan aciz ama sorsan bizleri beğenmiyor nihıhahi bu arada resimlere bakınca tanıyorum kız sizleri Gamze’yi tanımamak mömkün değelllll zaten 😀 bu nece sence değellll falan da ne demek aman tanrım gittikçe cahilleşiyorummmmm 😀