mosimosi burda kimse biz doktoruz eğitimliyiz sertifikalarımız var demiyor zaten
Kimse kimseyide ezmiyor herkes bilgisi dahilinde yaşadığı tecrübeye dayanarak soruları cevaplamaya çalışıyor
Cevaplamaya çalıştığımız için mi eğitimli sanıyoruz kendimizi
Ee cevap vermeyelim bu forum niye var o halde
Happy mom a dönecek diye korkuyorum buralar
Bıktım bu tiplerden , şu konulardan bilmem ne diye saçma sapan başlıklar açılacak diye buda onlardan biride azıyla kalır umarım 🙏🏼