Srpege Asas olsun 1-2 aya oyun bebesi olur o da aslında Şuan algıları artar omunda sonra oyuna katılır :)
KuzeyiinAnnesii Mesliza çok yakınmışız sizinle 23 nisan parkının aşağısındayım yani size daha yakın tarafdayım yeşilcam çerez var ya köşede o cadde üzerindeyim bende 2 sokak var
Mesliza KuzeyiinAnnesii inşAllah bir günü buluşalım 23 Nisan parkına mi gidiyorsunuz bebişi gezdirmeye
KuzeyiinAnnesii Mesliza evet canım instagram busra.sizi ekle istersen buluşup yürüyüşe çıkabiliriz bebişlerle 😊
Mom333 Yağmurcum süper fikir özellikle evde tek olan Bebişler icin insallah çok güzel bir arkadaş grubunuz olur 😊🙏