Merhabalar. 1 bucuk aylik bebegim var. Dogdugu gunden beri gogus yaralarimdan dolayi cogu zaman sagarak sutumu verdim. Yaralarim baya azaldi artik emzirmek istiyorum. Emiyor ama cok istekli degil. Biberonu unutturmak istiyorum. Var mi benim gibisini yasayan.