3 aylık kızım vücudunda birden birşeyler cıktı bir suru tahlil yapıldı herşeyi temiz cıktı doktor en sonunda alerji dedi yumurtayı beyaz şeyleri kes dedi kestim.ama hala çıkıyor başka doktora götürdüm çocuğun vücudunu gösterdim resimleri gösterdim bu kurdeşen yani ürtiker dedi anlamadım. Ben yardim edin akşamları sıcakla çok çıkıyor çocuğu soysam buz gibi giydirsem birden çıkıyor serin ortam da hic cikmiyor kaşınıyor galiba yemesi içmesi azaldı uyumuyor huysuz napacagimi şaşırdım ilk anneliğin tecrübeli anneler yazabilirmi