miniginannesi20 Merhaba kizlar mama ve anne sutuyle besleniyor bebegim aptamil veriorum fakat dun kontrolumuzde 5kilo 350 gram cikti bebegim bana gore zayif . Sizce napmaliyim
Donebaris miniginannesi20 bizde aptamil veroyoruz 2 ay 28 gunluguz mama arti meme kilo alimi guzel ama siz kac ogun ve kac cc veroyosunuz biz 120 cc veriyoruz 5 6 defa
Daisygirll miniginannesi20 bebepiniz zayıf değil olması gerektiği kiloda bence benim de kızım 3 aylık 5.100 gram ebe 5.500 olması gereken kilo ama ciddi bi durum değil demişti
miniginannesi20 Donebaris bende 120 cc veriyorum gunde 5 defa bide memek veriyorum gunde 5 6 bazende 8 defaya yakin emior
Mrscifci Donebaris ya nasıl içiriyorsunuz benim kızımda 2 ay 10 günlük ama en fazla 60 cc içiyor mamayı kilosu 4560 şuan ama yüne de zayıf erken doğmuştu doğum kilosu da 2380 di hangi mamayı denediysem 90 cc bile içmiyor memede veriyorum ama bazen aktif emiyor bazen 3-4 dk falan 😔
Daisygirll miniginannesi20 büyük ihtimal reflüsü olabilir besledikten sonra hemen yatırmayın biraz dik tutun benim bebekte de reflü vardı adam gibi beslenip kilo alamıyordu yavaş yavaş düzene giriyor🍀
Mys01-01 miniginannesi20 canım ben 3 ay 3 gün giyimde 5380 geldi gecen hafta 5600 geldi kılosu suan 3 ay 21 günlüğüz benimkide aptamıl kullanıyor ama kılo yapmıyor mama evolvia da denedım kılo yapmıyor günlük cc yazıyorum doktor cok iyi yiyor diyor ama kılo bunladar 2600 doğduk bizde doktor iyi gidiyor diyor
Eymencvk Mys01-01 Ama zaten doğum kilosu az mış şuan iyi gibi kilosu önmğz zamanlarda iyi alacaktır sağlık problemi yoksa sıkıntı etmeyin sütünüzü kaliteleştirin protein ve yağ yapıcı gıdalae tüketin 🧿❣️
kbrasahhbz1 miniginannesi20 yaa maalesef bizde aynı sıkıntıyı yaşıyoruz hiç bir çözüm bulamadım napıcaz ya
Donebaris Mrscifci bizimkode 1 hafta oyle yapmisti bogazi iltihap kapmisti antibiyotik verdi doktorumiz gecti insallah sizinkode duzelir doktora gosterdinizmi istahi konusunda
Wanderlust miniginannesi20 onemli olan size gore zayif olmasi degil doktora gore gelisiminin geri olmasi. Kilosu gayet normal cocugunuzu bos yere sisirmeyin sadece anne sutu aliyor olsa hadi sik sik emzirin dicem ama mama destegiyle gidiyormussunuz gerek yok doktorunuz zaten soyler bir sorun varsa endise edilcek suan bir durum yok gunlerinizin tadini cikarin🌸