hanasil çok geçmiş olsun isilik devamlı nemli bezle silmenizde yasakmı bilmiyorum ama canı çok acıyordur kıyamam sildikten ve kuruladıktan sonra nemlendiri veye pişik kremi sürseniz iyi gelir be sepamed kullanıyorum pişik kremi olrak gerçekten hemen geçiriyor