Egesmom05 3 ay 25’günlük durumlar aynı. Gece uykusu güzeldi berbat oldu saat başı kalkıyor gözleri kapalı ağlıyor. 4. Ay atağından, araştırdım belirtilerin hepsi kızımda var. Özellikle ebeveyne bağlanma onu göremeyince ağlama, sık uyanma gece, gündüz uyumayı reddetme kısa uyuma hepsi atağın belirtisiymiş. Sabırlı olup beklicez, bizim bitmesine 25 gün var daha 🤯