Merhaba bebeğim 9 ay 13 günlük 4 gündür gece gözü kapalı bi şekilde sürekli ağlıyor, mızmızlanıyor hiç uyumuyor desem yeri. Fakat gündüzleri de 1.5-2 saat arayla sürekli uyumak istiyor ve 1-2 saat uyuyor. Bebeği bu şekilde olan anneler var mı? Neden oluyor acaba? :( dişten olur mu ki🙇🏻♀️