Selam kızlarrrr bua ay sonu kazandibimin dogum gunü var konsept olarak minie konsepti sectim….emek emek kendim yapmaya calisiyorum herseyini pastasini arkadasım yapicak simdi size foto atıcam dagıtmak icin magnet aldım onlari paketleyip susleyip etiketlicem kızım kırtasiyede suan bitince o zamanki halinide atıcam size insallah rabbim gonlume gore nasip eder hayirlisiyla yapariz doğum gününü….gecen seneki dogum gunu fotomuzuda atıcam ❤️