Kizlar dogum yapali 3 hafta oldu asiri kabizligim var. Mideniz bulanmasin sanki taş cikartiyorum. Makatim cok aciyor sanki yirtiliyor gibi oluyor suan tuvalete gitmeye korkuyorum. Gunde 3 lt su tuketiyorum yaninda ictiyim sut destekleyici caylar da var. Lomposto yapip iciyorum. Sivimsi yicekler yiyorum ama halâ ayni. Korkuyorum yara olacak diye ama kan yok simdilik. Basina boyle bisey gelip cozum bulan var mi?