Herkese merhaba. Ben bebeğim 6 aylıkken yaptırmak istedim 2022 Nisan ayında Mehmet Akife gittim fakat yaşından önce yapmadıklarını söylediler bende çomü üniversite hastanesinde yaptırdım lokal anestezi ile yapıyorlar ve klipsli yöntem ile yapıyorlar. Biz bir problem yaşamadık sadece uyanık olduğu için haliyle yabancı birilerinin kucağında ameliyathaneye girip çıkmak vs çok korkutucu oldu onun için çok ağladı ama sonrasında bir sorun yaşamadık. Emekliyordu o dönem ben kendimce sünnet kulotlarindan o sert kısmı çıkarıp bezin içine yerleştirdim 1 numara büyük bez bağladım öyle geçti. Karton bardak falan da koyan var ama ben fazla hareketli olduğu için diğer yöntemi daha güvenli bulduğum için onu kullandım. 🤗🤗