Arkadaşlar kafayı yemek üzereyim, postu ağlayarak yazıyorum. 3 buçuk yaşında oğlum var ne desem tersini yapıyo, 2 aylık kızım var 10 günlükken ameliyat oldu, defalarca kızı yerinden kaldırma dememe rağmen kucağına alıyo taşıyıp başka odaya götürüyo, istediği bişey olmadığı zaman saatlerce kusana kadar ağlıyo, yemek yedirmeye çalışıyorum neden yicekmişim yemicem diyo, üstünü değiştiricem gel diyorum neden değiştircekmişim değiştirmicem diyo, ya nasıl anlatsam herşeye muhalefet oluyo. Sosyal bi çocuk anaokuluna gidiyo, öğretmenleriyle arkadaşlarıyla arası çok iyi, ama gelin görün ki ben her gün ağlıyorum illaki beni üzecek bişey yapıyo. Ne yapcam nasıl düzelcek bilmiyorum, ben bu işin üstesinden gelemiyorum. Kardeşini kıskanıyo desem o da değil çünkü çok seviyo, bazen kaldırıyomu diye gizlice bakıyorum, öpüyo saçlarını seviyo falan, doğumdan öncede böyleydi, bitmek tükenmek bilmeyen bi enerjisi var, bıraksam akşama kadar koşar 1 dk oturmaz. Eline ne geçse camdan aşağı atar evde cam açamaz olduk, kayınvalidem 2. Katta oturuyo, ordayken camdan soda şişesini aşağı atmış az kalsın birinin kafasına geliyomuş😢 mandal, çiçek, yastık… yani eline ne geçse fırlatıp atıyo ordan da.
3-4 yaş anneleri sizin çocuklar nasıl, ben nasıl sözümü dinleticem, ne yapmam lazım, önerebileceğiniz bi pedagog var mıdır?
Baya da dolmuşum 🥲