Öncelikle bu salgın döneminde herkese sağlıklı günler diliyorum can anneler ve anne adayları. Sizin yardımınıza ihtiyacım var. Kızım 1,5 yaşında ve gece sütünü tamamen kesmek istiyorum artık. Bu süreçte ne yapmam gerekiyor. Ve nasıl davranmam gerekiyor. Bana bildiklerinizi paylaşırsanız çok sevenirim. Şimdiden teşekkür ederim 🌺🌼