Gizemasel_ bizde de var canım . Malesef 3 aylık bebegime de ggecti ilaç tedavisi olduk metrin ve fenistil . Cocuk doktorum yapma bi ilaç söyledi onu da yaptırdık ve kullandık . Evdeki bütün halıları kaldırdım hergün sirke çamaşır suyu evi sildim koltukları sildim havluları kaldırdım . Eger birinde varsa evdeki herkes tedavi olayo . Pazartesi kontrol var bakalım gecmiş mi bizde ki kaşıntılar gecti . Bebegim de de ayaklarında küçük sivilceler içi su dolu öyle basladı ve vücüdunda sivilceler aynı isilik gibi biz de öyle anladık uyuzu bakalım pazartesi aonuç ne olur