Birtosbaga_annesi35 merve_uraz isterseniz ben size Bi kaç ürün önerebilirim ben böyle yaktım erittim göbeğimi hala biraz var yavaş yvaş gidiyor
FiltreKahve Asiya dikişlerin tamamen iyileşmesi lazım doktorunla görüşmelisin bence en iyi o söyler ben 6. Ayda başladım
Asiya FiltreKahve Öyle başlasam iyi olucak sanırım. Dikiş yerim arada sızlıyor, o yüzden bekleyim biraz daha