Miracimm Merhaba kizlar oglum 1 yaşını gecti bi iki adim atip dusuyor korkusunu yenemiyo bi turlu napsam bilemedim sizin varmi bi fikriniz
Sum098 Miracimm oğlunuz yürüyor sayılır üzerine çok düşmeyin kendi haline birakin çok fazla usteleyince olmuyor bunu 15 aylık yürüyen bebegimden biliyorum ☺️
Ceya Miracimm bebeğiniz aslında yürüyor 🥰 sadece kendisi için olan doğru zamanı bekliyor. Benim oğlum tam tamına 16 aylık olduğun da kendi kendine yürümeye başladı. Biz birşey yapmadık o kendini hazır hissettiğin de yaptı. Sizin de öyle olacak biraz sabır 🎈
Miracimm Sum098 Benim oglanda 13 aylik olucak ama tik yok maalesf yuuryo sonra beni glrunce oturuyo cabaliyorim ama yok kendi haline biraktim bende yeni ayakkabilsr aldim dedim ilk yurudugu gun giydircem oda yazlik kis geliyo ben oglan hala yurumuyo ,😂