Biz yaklaşık iki haftadır koronayız ve moraller sıfırdı canım eşimde bana böyle bir jest yapmış. Korona olmadan bana alsaydı belki sevincimden havalara uçardım tabiki gene mutlu oldum ama şimdi korona belasına bulaştık die hiçbirşey mutlu etmiyor beni. Kısacası sağlığın ne kadar değerli olduğunu paranın yada altının pırlantanın değersiz olduğunu biliyorum artık.. 😶 sağlık olsun kısacası. Soruma gelelim. bu sertifikalı pırlantalar nasıl değerlendiriliyor ilerde? Eşim gene aynı fiyatına satın alırlar falan dedi ama çokta anlatmadı siz beni bir aydınlatırmısınızzz