Merhaba anneler bugün 7,5 aylık bebeğimizi isilik için doktora götürdük doktor genel muayene yaparken vajinal yapışıklık olduğunu söyledi. Allahtan idrar çıkışı açık ama yapışma var baya doktorumuz bunun ilerlemesi durumunda idrar enfeksiyonuna yatkınlık vs gelişebilir o yüzden açılması gerekiyor dedi bana nasıl yapılacağını gösterdi ve bir krem verdi. Ama galiba orda bana gösterirken bebeğim rahatsız oldu çünkü eve geldiğimde krem sürmeye çalıştığımda ağlayıp huysuzlandı zar zor sürebildim ve doktor kadar bastıramadım canı acır diye. Eğer kremle açılmazsa cerrahi müdahale gerekecekmiş sağlığı için ne gerekiyorsa diyorum ama bebeği rahatsız eden bir durum sonuçta her türlü. Başına böyle bir durum gelen annelerimiz varsa tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum 🙏🏻