Bebeğim sadece anne sütü alıyor ilk ay kontrolünde 1 kilo almıştı ama o zaman süt artırıcı damla falan kullandım yaklaşık 15 gündür falan damlayı kestim kullanmıyorum şuan bebeğim 53 günlük. Bazen bir saatte bir bazen iki saatte bir emiyor fakat bu emme süresi en fazla 10 dk en az 5 dakika oluyor. Çişli bezi kakası çıkıyor ama ben acaba sütüm yetmiyor mu diye çok korkuyorum. Kafamı nasıl rahatlatabilirim kızlar. Bebeğim emdikten 45 dk sonra sağım yaptım 40cc süt çıktı🥺 ben nasıl rahatlatıcam kendimi gün içinde bir saat iki saat uyuyor aslında herşey normal gibi ama ben süt olayına çok takılıyorum 🥺🥺🥺 emzirme danışmanlığı almalımıyım. Burda forumda hep okuyorum 100cc 120cc sağım yapanlar var nasıl oluyor acabaaa 🥺🥺🥺