Bebegim37 günlük bugün tırnaklarinı kestim çünkü eldivenler geniş oldugu için elinde durmuyo ve düşüyolar çorap takiyodum oda kalindı sıcak oluyo elleri bembeyaz olmuş çorapla kalmaktan bende kestim artık tırnagını ama herkes diyoki niye 40 cıkmadan kestin kesilmez falan çok yadırgadılar başta annem ama bilemedim varmı öyle bisey 40 gun olmadan bebegin tırnağı kesilmezmi 🤔