Kızlar nolur biri beni teselli etsin.İkizlerimden biri aşırı aksi ve kolik diğeri de tam tersine aşırı uysal.İki aylıklar ve doğduklarından beri annem ve işten eve gelince de eşim ile bakıyoruz çocuklara ama şöyle bir sorunum var kolik olan ile kimse ilgilenmek istemiyor çünkü sürekli ağlıyor benden başka kimsede uzun süre durmuyor diğeri kolaylarına kaçıyor,geceleri rahat olan çocuğu kolik olan kardeş uyandırmasın diye babası ile ayrı odada uyutuyorum dolayısı ile gün ve gece boyunca geçirdiğimiz zaman az.Böyle olunca benim aklım hep o bebeğinde çünkü ilgilenemiyorum kolik olanı artık sinirlerimi yıpratıyor ağlama sızlaması bir tarafa bir de kardeşinin hakkına girince vijdanım beni mahvediyor.Sizce rahat olan bebeğim hissediyor mudur? beni annesi olarak görecek beni sevecek öyle değil mi ödüm kopuyor bana bağlanmaz diye.Anneme ve eşime arada siz kolik olanı alın ben onu alayım diyorum ama kimse oralı olmuyor çünkü biliyorlar beş dakika sonra yine beni çağıracaklar ben napıcam kızlar düzelir mi bu durum?sizin de başınıza geli mi acaba?