Bizimde 1 aylıkken 58 olmuştu. 52 cm doğmuştu. Normal olabilir artış. Bizde ailede çok uzun var ben 180 baba 190. Bebeğim 10 aylıkken 80 oldu. Beni de korkuttular ama sonra sizi görmediler heralde dedi diğer danıştığım doktorlar:) korkmayın ama takibi de elden bırakmayın. Bir de o tablolalar eski olabiliyormuş. Artık genler de değişti. Güncel olan artık daha bebekler uzun :)