Merhaba güzel anneler bebeğim sekiz aylık ve altı saatlik bir otobüs yolculuğu yapmam gerekiyor. Aranızda bu tarz bi yolculuk yapanlar var mı ? Hangi saatte çıkmak daha mantıklı olur? Bebeği koltukta uyuyabilir miyim? Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum