Saricizgilibeyazev Kızlar hemen herkese iki katı gelmiş . Bilgisi olan var mı . Düzeltme falan olacak diye duydum ne derece doğru acaba . 1000 e yakın geldi . İmkansız olan bişe 🤭
Bebegim_28 Saricizgilibeyazev Çok şükür geçen ay evimizde değildir. 1.5 ay kadar.. Antalya gibi yerde yaşayıp klimasız durmak mümkün değil 😏üst komşumuza 200 üstü fatura gelmezmiş 500 gelmiş.annemler biz evde yokken 4 günlüğüne bize geldiler (doktor işi için) 100 tl gelmiş sadece 3 güne 😳
VelardaEdiz Saricizgilibeyazev evet tanıdığım herkese çok gelmiş bana 108₺ gelmiş yani normal her zaman 90-110 arası geliyor
Saricizgilibeyazev Bebegim_28 evet şaka gibi yaa hesaplayın 3 güne 100 ise 1 aya ne kadar gelir . Akıl alacak iş değil
Dilaylaa Rezillik bence duyduğuma göre herkese yüksek gelmiş imkansız yani . Birşeylerin parasını çıkarıyorlar heralde yine .
DaisyMom Saricizgilibeyazev yani benim bulundugum yere konuma gorede cok gelmis.Normalde cok daha az gelirdi bana da 98 tl gelmis.Yani sizin ucretlerin yaninda hic birsey gibi ama bizim konuma duruma gore cok fazla.Ve eve yeni tasindim 2 hafta anca oturduk.Sadece buzdolabi ve makinalar var 🤦♀️
Dilaylaa Saricizgilibeyazev Ne fark eder ki . Kayınvalideme arkadaşlarıma felan birkaç aydır imkansız tutarlar geliyor. İlk defa elektrik kullanmıyor ki insanlar bu elektrik yani lüks birşey değil okadar paraya yazık değil mi hiç normal değil miktarlar .
Tatlim Saricizgilibeyazev ben de burda dert yanan arkadaşları görünce çekindim biraz ama 235 gelmiş. Evet normale göre çok ama sizin kadar değil. Eskiden 150 fln geliyordu