Burcu60 ben 3 yaşında jimnastiğe vereceğim kızımı daha sonra yüzmeye zaten şu an esnekler iyice esnekleşir vücudu sonra istediği spora yönlendiririz bakalım şu an 2 yaşında. Dayısı güreşçi zaten belediyede antrenörlük yapıyor,teyzesi okçulukta milli takıma girmek üzere dedesi antrenörlük yapıyor bende bir dönem atletizm yaptım bıraktım en son çalıştığım işte geleneksel okçuluk antrenörlüğüydü çekirdekten olacak inşallah bu işler en güzel böyle oluyor :) çocukların zeka fizik ve sosyal olarak son derece iyi geliştiği bir alan spor gerçekten…