Oğlum 17 aylık köpek dişleri baş vermeye başladı. Ama oğlumda da şöyle bir huy vardır durur durur İkişer üçer patlatır. Azılarıda 4 tanesi birden patlamıştı. Durumlar şu anlık iyi. Sizlerin ne zaman çıkmıştı köpek dişleri? Birde son kalan büyük azılar ne zaman çıkar ama onlar daha mı zor oluyor.