Sibeeeel Kızlar bebeğimin daha bugün kırkı çıktı 3 4gündür emmek istemiyor çok zorluyor beni emzirecem diye canım çıkıyor uyku arasında emziriyorum mecbur ilk günler gibi çok emmiyor bırakacak diye korkuyorum sadece emiyor mama vermiyorum
Ygzmomm Sibeeeel ilk 3 ay emme reddi yaşanabilirmiş sen pes etme gerekirse geceleri uyuma emzir. 3 aydan sonra emmesi düzelebilir tabi düzelmeyedebilir ama açta bırakma bence doymuyorsa huzursuzsa mama ver yazıktır mama öcü değil ( bazı anneler mamayı aşırı kötülüyor ondan söylüyorum )
Su1 Sibeeeel sen sürekli emzirmeye bak biberon kullanma kaşık biberon al meme reddi yaşıyorsunuz bende öyleyim kızım 3 aylık bir haftadır bırakmaya uğraşıyor zorluyorum onu sürekli
Sibeeeel Ygzmomm oğlumda mama verdim gerekirse bundada veririm tabiki ama biberonunda almadı denedim bikere
Sibeeeel zeyzey77 gaz ilacı kullanıyorum kullandığım zamanlar rahat oluyoruz gaz olunca anlıyorum gaz degil bildiğin inaaat
ebrugorgel Sibeeeel sütün varsa pes etme emzirmeye çalış diren sabret canım mama girince işin içine daha dönüşü olmuyor geçecek sabret 😌
Sibeeeel ebrugorgel evet ama çok erken degilmi reddetmeler için oğlumda böyle bişey görmedim bu aylarda
ebrugorgel Sibeeeel valla 3 aylık oldu başladı benimki redde öncesinde aa ne güzel hem mama hem meme sorunsuz gidiyor diyordum sonradan sütüm geldi ama mamaya da alışmış oldu işte