Incitanesi6835 Ladyofdark bende similac kullandim sonra hip hipde kolzami idi bir yaf varmis az.miktarda vaz geçtim sma da guzel diyolar en yakin.anne sutune ovelvia diyolar ama ondada var o yagdan vense suan.arayis içindeyim aptamili sevmisdi oglum ama bineron emzik kullanmiyoz siranga ile veriyorum az emdigi zamn bebelac gold alma kokusu bilr farkli ve hic sevmdi benim oglum diger mamalarda o koku yoktu bir degisik kokusu var
Ladyofdark Babygirly ben 3,5 ayda sütüm azaldığı için mecburen başladım sütünüz varsa vermeyin bence 😓
Babygirly Ladyofdark çok şükür var canım 6 aydır sadece emiyoruz ama ek gıdaya geçince tatırayım mı dedim
Incitanesi6835 Babygirly muhallabi tarzinda arkadasim bir sey veriyor keci sutu ile yapiyor ama onun cocugu anme sutu almiyor
Ladyofdark Babygirly cici bebe tatlı olduğu için ben vermeyi düşünmüyorum ek gıdaya geçince onun yerine evde kendiniz şekersiz kurabiye yapabilirsiniz çok güzel tarifler car internette 🥰
Yalin Ladyofdark zaten bebelac ve aptamil seker barindiriyor diye biliyorum,bize dr umuz sakın dedi. Hipp combiotic kullaniyoruz, en ideali buymus, ben de memnunum.
Tontisimm Bende sma kullanıyorum doğduğundan beri ve memnunum doktorumuzda smayı önermişti anne sütüne en yakını demişti
Aylasrsn dorukcumveannesi benimki kabiz degil ama kakasi yesilli sarili bu ay doktorumuza sorucam bu durumu
Tugba2626 Ladyofdark ikiside değil . Sma içerik olarak köyü hipp te çok yağ içeriyor. Ben baby goat a geötim bu yüzden ama bunda da gaz sorunu var gibi geldi . Similac vermeye başladım iyi gibi similac
Irfantahirsmom Ladyofdark anne sütüne en yakın mama sma canım aptamil kullandım oğlumu kabız yaptı Golden goat kullandım oda kabız yaptı çözümü sma da buldum.