Yazannesi1 Merhaba ☀️ kızlar bebeğimde doğduğundan bu yana bu kızarıklıklar var herkes 40 geçince geçer dedi ama 2 ay 13 günlük hala geçmedi 🥺 ensesindede var başına gelen var mı acaba ?
ikiKudurukAnnesi Yazannesi1 dogum lekesi sanırım büyüdükçe geçiyor canım ayrıca çok tatlı duruyor bence 😊
Eesay Yazannesi1 benim oğlumda da ensede ve göz kapağında vardı kızarıklık, doğum lekesi gibi büyüdükçe geçti. Hiçbir şey yok şuan
Yazannesi1 ikiKudurukAnnesi teşekkür ederim ❤️❤️ Ben farketmiyorum bile geçmesede olur ama gören soruyor geçecek falan diyor merak ettim bende ☺️ Ağlayınca iyice kırmızı oluyor 🥰
Yazannesi1 Eesay bendede varmış demişti annem ama 40 güne geçer demişti geçmeyince bide gören aa geçer falan diyince merak ettim 🌸
Yazannesi1 Cheddar bizimde kaşında ve iki kaşın ortasında ensesindede var ama saçlardan pek belli olmuyor 🥰 teşekkür ederim
Mervenis Yazannesi1 benim bebisiminde gozkapaginda vardi suan 9 aylik ama geçti ensesindede var o da dağılmaya gecmeye basladi
Yazannesi1 Mervenis aa demek ki tüm bebişlerin neredeyse aynı yerlerinde oluyor bu kızatıklıklar 🙄 çok garip ☺️ Geçmiş olsun