Kızlar bebeğim 7 aylık oldu hareketlendi hayliyle korumalık her şey var yatağımızda yatıyor benle😔uyurken ben sabah 7:30 da oda emiyordu gözler kapalı uyuyor sandım bi baktımki pat diye ses ağlaması ah ah 😔Allahtan bir şey olmadı,bugün de banyoda tuvaletteyken oturttum duruyordu bir de bana bakarken duşa kabine pat diye düştü yüzü çizildi şişti🤦🏻♀️Demem o ki bebeklerinize dikkat edin benim gibi güvenmeyin o kadar dikkat ederim yorgunluktu sıçrama az uyuması gündüzleri geceleri her saat başı kalkması beni yordu bu sabah eşim aldı bende uyudum ama sürekli düşündükçe ağlıyorum lütfen benim gibi olmayın dikkat edin sevgiler😔🌸🤦🏻♀️Tuz ve ekmek dolaştırıp dağıtıcam artık Allah korusun yavrumu yavrularılımız🙏🏻