Zeh2020 dedim ya katılma ile anladık. Gaz ağrıları başlayınca ağlarken katılıyordu uzunca bir zaman nefes salmıyordu bizde çocuk doktoruna falan gittik çocuk kardiyoloji ile baktılar. Her bebek doğunca kalbinde delik vardır bazı bebeklerde geç kapanır dedi o deliğe bağlı üfürüm var dedi 6 aya kadar geçmezse o zaman durumu daha detaylı inceleriz dedi ama geçti bizim