Kızlar sezeryan doğum yaptım 3 ay oldu. 60 kilo ile hamile kaldım 86 kilo ile doğuma gittim 🙈 doğumdan sonraki ay 74 e düşmüştüm şu an yine 78 e çıktım. Süt olsun diye yiyorum malesef oğlumda memeye çok düşkün. Yalnız anne sütü alıyor. Emzirirken zayıflayan tecrübeli anneler nasıl başardınız 😳 aynaya bakmak istemiyorum artık doğumdan sonra eski kıyafetlerimin en azından bir kısmı olur diye düşünüyordum hayal kırıklığına uğradım. Eşim sen böylede çok güzelsin dünyalar tatlısı bi evlat verdin bana dese de ben kendimi güzel bulmuyorum. Tecrübeli annelerimiz tecrübelerinizi paylaşırsanız eminim benim gibi olan bir çok anneye güç olacaksınız. Hepinize şimdiden teşekkür ediyorum 🌸