Sevgi1 Bebegi dışarı cikarcam ama bebek arabasınin puset kemeri kaybolmuş teki cikamiyoz o yüzden direk arabaya koycam ama araba dik konumda yatmiyo nasıl yatcak ayar düğmesini bulmaiyorm çok sinir oldum ztn ya 😫 aparat kayip ztn ilk defa sokağa ckcaktik
Arzuu34 Sevgi1 youtubetan videolarina bakabilirsiniz. Nasil kullanildiklari ile ilgili videolar oluyor
Sevgi1 Arzuu34 uff kayip aparatı nerden bulcaz ebebeki aricam şimdi bakalım getirirler inş kemer gibi gecmeli şeyi yok 🙄😒😰
Uygar Sevgi1 örtüsünün içinde kalmış olabilir ben de ilk kullandığımda baya aramıştım 🤪 pusetin ön kısmında örtünün altındaydı 😉
Sevgi1 Uygar yok ya uff bulmadım o değil yatma kaldırma koltugun o nasıl yapiliyo yatar konumda bakiyom çocuk buyunce yatip durcak mi oturmucak mi