Almer Arkadaşlar tayinimiz Diyarbakır’a çıktı Kurdoğlu askeri lojmanlarında kalan var mı Omurtak bizimki 5 katlı olanlar çok merak ediyorum içini 3+1 miş ama daha gidip bakamadik
Ebeanne01 hatice2121 merhaba eşim uzman çavuş fakat şuan Suriye’de hiç lojman düşünmedk bahsettgnz lojman nasl evler odalar biraz bilgi vereblrmsnz
Ebeanne01 hatice2121 boş oldgndads içini blmdgmz için Adana’dan Diyarbakır a bebeği Brakp gtmek zor olr die gdemedm
hatice2121 Ebeanne01 Ebeanne01 genelde boş oluyor ya. Bende adanaliyim hemsireyim sizde ebesiniz galiba :)