Ezgi01
Nasıl yiyebiliyorsanız.. Başta sade yeme cesaretinde bulundum, zaten iştahsızdım iyice kusacak duruma geldim. Çayla karıştırıp mama yaptım, afedersiniz yine kustum yiyemedim zaten. Çayaba banıp yedim bir süre. Şimdi sütle karıştırıp yiyorum, midem bulanıp bıkınca yeme şeklimi değiştiriyorum. Size mantığını yazayım.
Kilo almak için yaklaşık 2000 kalori almanız gerek günlük. Hatta emzirdiğiniz için biraz daha fazla ihtiyacınız. 20 tane cicibebe 350 kalori, 1 bardak süt 116 kalori. 1 bardak sütte 20 cicibebnim kıvamı güzel oluyor, daha fazlası yoğun olduğu için midemi bulandırıyor mesela yiyemiyorum. Bunu iki kez yediğinizde 40 cicibebe + 2 bardak süt toplamda 1000 kalori civarı yapıyor. İhtiyacınızın yaklaşık yarısı kadar yani. Kalanı normal yediklerinizden alırsınız diyeceğim ama tabi iştahsızsanız başta yemesi çok zor, çok iyi anlıyorum ben sizi. Ben öğün olarak yerdim cicibebe. 1 tabak sebze yemeği yiyip midemi boş dolduracağıma, cicibebe yerdim sütle. Bir sire böyle kilo aldım ama siz emzirdiğiniz için böyle bir şey yapmanız söz konusu değil.
Bakliyat süt ürünü sebze meyve yiyip üstüne tamamlayıcı olarak cicibebe yemeniz gerek. Yani iştahınızı bir nebze olsun artırmanız gerek. Keçiboynuzu özünü mutlaka deneyin, kahvaltıdan sonra 1 kaşık. Sütünüze de faydası olur. Üstüne vitamininizi için. Umarım faydası olur 🙏🏻