Merhabalar bebeğimin alerjisi vardı şimdi 10 aylık oldu dana eti süt yumurta kuruyemiş uzun süre tüketmedik şimdi süt ürünleri açtık sıra yumurtaya geldi iki sefer yedi ateş kusma rahatsızlık çok kötü oldu bebeğim iştahsız bir de 2 gündür bugün vermedim ama geceden beri uyumuyor ateşli biraz ve ağlıyor calpol verdim sürekli kusuyor şehir dışındayım bildiğim bir doktor da yok yakında ve acile götürmek istemiyorum virüsten dolayı zaten pek de bişey yapamazlar gibi geliyor evde yapabileceğim bir şey var mı toparlaması için bu durumda ne yapmam lazım ☹️