Gulsahhh38 Slm kızlar Şubat’ta doğum yaptım. Doktorum yağ dokumun ince olduğunu söylemişti sonraki kontrolümde rahim duvarlarımında hemen toparlandığını söyledi . Acaba ben Şubat’ı beklemeden Kasım-Aralık gibi hamile kalsam sıkıntı yaşar mıyım???
minnakleblebi Gulsahhh38 bunu hamile olmadan bilemeyiz. Nette iki sezaryen arası yakın olursa he gibi riskler var yazın bakın. Birinre olan sizde olcak diye bişey yok. Başkasında olmayan sizde de olmayacak diye de bişey yok.
Esess Gulsahhh38 iki sezeryan arası benim 8 ay var üstelik ilk doğumumda dekolman olmuştu. İkinci sezeryanda bir sıkıntı yaşamadım ama hamileliğim çok zor geçmişti ağrılarım olmuştu hep geceleri uyuyamıyorum kemiklerim ağrıyordu resmen vücut hazır değilmiş depolar boşmuş meğer doktorum öyle demişti takviye edici ürünler kullandım hep. Doğumdan sonra rahatladım resmen 😂