Ecrin1896 Kızımıza 3 gündür Tualet alışkanlığını öğretiyorum, çişte bir sıkıntı yok baya yol aldık ama büyük tuvalette cok korkuyor aglıyor.. Nasıl bir yol izlemem gerek? Tecrübeli anneler tecrübelerinizi paylaşır mısınız
Aselim046 Ecrin1896 beraber gidebilrisniz. Ee pis gitti felan diyip onum pis ve gitmesi gereken bi şey oldugunu anlatabilirsiniz. Resim ya da video ile çocukların bebeklerin insanların bunu hep yaptıgını normal oldugunu gösterin benim kzıım resimli kitapta görüp ee diyor kendisi de yapınca hoşuna gitti bu yüzden.
Volmine Ecrin1896 bence eğer büyük tuvaletinden korkuyorsa ığ demeyin daha çok korkar Sticker bu işi çözün bizde 5 gündeyiz şükür iyiyiz Ufsk kazalar olur diyelim . İnşallah zamanla alışacaklar
Ecrin1896 Ruhak igrenir gibi yapmadım hiç yaptıgında kilodundan Tualete döküp baybayy yaptırdım Volmine stickr video kitap bunları da deneyeyim konusup anlatmaya calısıyorum beraber de gittim insallah kısa sürede ögrenirler
Ruhak Kesinlikle iğrenir gibi yapmayın. Daha çok soğutursunuz. Kaka kitaplarından faydalanın isterseniz
Aselim046 Ecrin1896 bimden almıştım valla ipek serisi ev alışkanlıkları gibi bi şey tabi yırtık gitti hatırlamıyorum