Arkadaşlar hayırlı günlerben doğum yaptıktan 2 ay sonra yasmin hap kullanmaya başladım korunmak için geçen ay biraz düzensiz kullandım bazı günler içmeyi ihmal ettim ve bir ayda 2 kez hasta oldum, bu ay hasta olmadım gün geçti nedeni ne başına gelen varmı? Ve ne zaman hasta olurum acaba ya 🥺