Oğlumun doğduğundan beri reflüsü var, şu son 1 haftadır çok daha fazla arttı, doktoru ar mamaya geçiş yapmamız gerektiğini söyledi. Oğlumda anemi var o yüzden mamanın besin değerleri bizim için çok önemli çünkü sadece mama yiyor. Ar mama kullanan var mı aranızda? Hangisini almam lazım. Bebelacı hiç sevmiyor aldık ağzına sürmedi süreklş tükürdü, aptamili de çok sevmiyor ama başka ar mama bulamadım ben. Var mı bir öneriniz?