Kızlar kırk günlük bebeğim var emzirirken işkence çekiyoruz. Ağlıyo meme veriyorum iki üç dakika sonra bırakıyor yine alıyorum yine ağlıyor memede tepiniyo resmen. Memeyi Çekiştiriyo aşağı yukarı gidiyor tırnaklarını batırıyor, zulüm oldu her türlü emzirme pozisyonunu deniyorum yok yok yok. Doktor süt alerjisi olabilir dedi diyet yapıyorum ağzında pamukçuk için de karbonatlı su yapıyorum. Bu nasıl bişey anneler yardım edin bebeğimi söyle rahat rahat emziremiyorum çıldırıcam artık 😔😔