Pinky86 merhaba, benim kızımda 30 aylık. Bizde 1 haftadır tuvalet eğitimindeyiz. 28 aylıkken denedim üç gün. Hazır olmadığını fark edince bezi tekrar taktım. 2 ay ara verdim. Geçen hafta “Ben çişimi ve kakamı tuvalete yapmak istemiyorum. Benim bezimi bağlar mısın?” Diyordu. Kırmadım, bağladım. Sonra konuştum. “Bez artık seni rahatsız ediyor çünkü büyüdün. Bezleri çöpe atalım, sana külotlar alalım onları giyelim.” Dedim. Kabul etti. Bezini elime verdim, çöpe attı. “Hiç bezimiz kalmadı artık, tuvalete yapmak zorundayız.” Dedim. Klozetten çok korkuyordu. Klozete benzeye lazımlıklardan aldım. İlk üç gün ona yaptı. Sonra normal tuvalete geçti. Meraklanıyor şimdi. Sürekli tuvalete gitmek istiyor. Çok hoşuna gidiyor hatta🥰
Naime hanım’ın bez bıraktırma postu vardı. Bana çok faydası oldu. Muhakkak biz göz atın sizde. Eminim işinize yarayacaktır🌺 kendisini de etiketleyeyim geçmiş postlarından bulursunuz☺️ @NaimeYilmaz