Miraaayadeee oğlum hastalanıp ishal olmuştu aşırı şekilde ve 7 günde 300 gram vermişti. Doktorumuz bebelak lf diye eczanede satılan bir mama verdi. Tüm kutuyu kullandık, hem ishali geçti hem de kilosunu topladı. Kutu bitince kendi mamana dönebilirsin demişti.