Eymeninannesi21 Elzmvld ben doğurmama 10 gün kala oldum öğün hiç aksatmadım bitkisel şeyler tüketme derim bebeğe zararı olabilir bol bol c vitamini seni kurtarır diye düşünüyorum
AA201207 Elzmvld ben oldum daha yeni ogrenmistim gebeliğimi çok küçüktü.. ilaç vermiyorlar minoset kullanmıştım 2 kez ateşim olunca. Onun haricinde bol bol su içtim ılık limonlu su içtim (tansiyon probleminiz yoksa için) doğal yollardan meyve sebzelerden aldım vitamini .bebekle ilgili sıkıntı olmuyor o anlamda endişeniz olmasın siz kendinize iyi bakın iyi beslenin iyi uyuyun geçmiş olsun 🌸
Gizem_ar Ben 5 aylık hamileyken oldum yok denecek kadar az belirtim vardı meyve yedim bol bol kışa denk gelmişti zaten bide vitaminlerimi aldım düzenli kefirde içtim sarımsak yemem normalde onu yedim ve bol su