Minnakveben22 2aydır emziriyorum cok halsizlik oluyo ve kilo kaybı oluyo daha fazla zayıflamak istemiyorum kilo kaybetmemi önleyen kullandığınız vitamin varmı önerebilceğiniz hem bebeğe hem anneye iyi gelen ☺️
Hilal9797 Minnakveben22 cnm emzirirken zaten hamilelikte kullandığımız vitaminlere devam demişti ama benim doktorum imom latte verdi içinde hepsi var farklı farklı kullanmama gerek yok dedi
Hilal9797 Minnakveben22 ben 1 senedir kullandığım için iştah da çok etkisi olmadı ne güzel zayıflık niye almak istiyorsun 😀
Minnakveben22 Hilal9797 yaa çirkinlesmişiö gibi geliyo zayıfladıkça 😒😒 ya psikolojik olarak böyle yada gercekten öyle 😕