Bebeğim 33. haftada 1400 gr prematüre doğdu. Kuvözde 1 ay kaldı. Kuvözden çıkmadan önce emzirmesini düzene koydu hemşireleri. 15dakika bir göğüs sonra 15dk diğer göğüs emzirdim saat arayla. Doymayınca 20cc sütüme eoprotein karıştırıp finger feeding yöntemiyle ek vermemi söylediler ve hastaneden bu şekilde taburcu olduk. Eve gelince de parmakla besleme çok yorucu olduğu ve sürekli hava kaçırdığım ve sütün yarısını dışarı boşalttığım için biberona geçtim. Ek sütünü hep biberonla verdim. Geldiğim nokta şu ki bebeğim tam 2aylık oldu ve memede çok fazla kalıyor. Artık 3kiloya yaklaştığı için eoproteinli ek süt vermek istemiyorum ama sadece emerek doymuyor. Memede en az 40dk kalıyor ve kısa uyku yapıyor. Ama ek proteinli süt verirsin uykusu güzel ve uzun sürüyor ve kakasını daha çok yapıyor. Bir de biberona alıştığı için sanırım memeyi eskisi gibi güçlü çekmiyor bu meme reddi mi? Biberon dr browns kullanıyorum onun yerine kaşık biberona geçmeli miyim? Bir de bir göğsümden 60-80 diğerinden de yarısı kadar sütüm geliyor. Sütüm az mı az olduğu için memede kalıyor? Tavsiyelerinizi bekliyorum cidden sürekli memede durmasından çok yoruldum göğüs uçlarım acıyor ve kendime vakit ayıramıyorum:/