masalperisiii ben yürüteç kullanmayı düşünmüyorum. Sadece doktorlar dediği için değil güvenli bulmuyorum açıkçası o şekilde evde dolanmasını. Benim oğlum tembel biraz emeklemek istemiyor😄 ben de hoppala aldım belki ayakta durmasına destek olur diye. Sabit ve eğlenceli. Ona koyduğumda bile yanındayım tabi. Şimdilik 15 dakika koyuyorum.