Ezgivebebegi ilk 1 ay kendinizi ve bebeğinizi yeni düzen konusunda denemeniz için iyi bir çalışma düzeniniz var bence. Yarım gün çalışarak kendinizi denemiş olursunuz.
Ben her zaman kadınların maddi özgürlüğünün olması gerektiğini düşünüyorum. Çalışan annelerin her anlamda daha güçlü duruşlar sergilediğine inanıyorum. Annenize emanet edecek olmanızda güzel bir avantaj. Üzüntünüzü anlayabiliyorum ama maddi özgürlüğün size ve çocuğunuza dönüşleri daha iyi olacak. Ayrıca kendinize de ayırabildiğiniz bir vaktiniz olacak.
Bu 1 ayda zorlanırsanız kararınızı öyle verirsiniz. Hakkınızda hayırlısı olsun.🙏☺️